Listopad u znaku „Time to Move“ kampanje

Eurodeskova kampanja „Time to Move“ provodi se u listopadu diljem Europe kako bi se što više mladih informiralo o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo radi stjecanja vrijednih iskustava i znanja. Kampanja se provodi u zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj se raznovrsni događaji održavaju u dvadesetak gradova.

Glavna je svrha kampanje doprijeti do mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih u manjim sredinama te onih kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada da uz pomoć nekog od programa lakše pronađu svoje mjesto u društvu. Prošlogodišnja je kampanja na europskoj razini obuhvatila više od 130.000 mladih osoba.

U hrvatskim gradovima događaje za mlade organiziraju Eurodeskovi multiplikatori17 organizacija koje u 15 županija provode programe za mlade. Među takvim događajima koji će se održati do kraja listopada su, primjerice, „International Blind Dates“ u Rijeci, aktivnost koju je prošle godine započela naša volonterka Andreea Diana, a za koju je udruga i nagrađena Eurodeskovom nagradom 2017. za najbolju aktivnost promoviranja mobilnosti mladih, „Volontiram, putujem, rastem“ u Županji, „Pub kviz“ u Labinu i „Eurodeskov ruksak pun informacija“ u Sisku.

Mladi mogu sudjelovati i u nagradnom natječaju u kojem mogu prijaviti dizajnerska rješenja za majicu koja će biti promotivni materijal u kampanji Time to move 2018. i osvojiti nagrade, a glavna je nagrada InterRail karta.

Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani.

Eurodeskov centar u Hrvatskoj djeluje u okviru Agencije za mobilnosti i programe Europske unije.

Dodatne informacije o kampanji, događajima i organizatorima, kao i interaktivna karta odnosno tražilica događanja, nalaze se na višejezičnoj mrežnoj stranici Time to Move.

[dvk_social_sharing]